FreeVoddler
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
FreeVoddler

A forum for discussing VODDLER (www.voddler.com) since the forum on voddler.com is inferior.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Uppdatering efter uppdatering

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Jerry

Jerry


Posts : 100
Points : 120
Reputation : 2
Join date : 2009-11-07
Age : 43
Location : Sverige

Uppdatering efter uppdatering Empty
PostSubject: Uppdatering efter uppdatering   Uppdatering efter uppdatering EmptyFri Feb 19, 2010 6:47 am

Någon mer som har fått problem med senaste uppdateringen som kom 18 feb?
Min dator detekterar samma uppdatering om och om och om igen trots att jag installerat
den. När den väl slutat så återkommer det efter omstart.
Back to top Go down
Jerry

Jerry


Posts : 100
Points : 120
Reputation : 2
Join date : 2009-11-07
Age : 43
Location : Sverige

Uppdatering efter uppdatering Empty
PostSubject: Nu   Uppdatering efter uppdatering EmptyFri Feb 19, 2010 4:37 pm

Jag får väl besvara min egna fråga. tongue

Jag testade att faktiskt nytttja support@voddler.com och ställa frågan där.
Vet att massa har skrivit att de aldrig svara ect, men jag nämnde att jag
kom från detta forumet (de vet ju vilka vi är) och att vi vill veta hur man
löser problemet med att uppdateringen tas om flera gånger och deras svar
kom efter bara 2 timmar.

Problemet med uppdatering efter uppdatering var ett tillfälligt fel de drabbades av igår.
Lösningen är helt enkelt bara att låta den uppdatera idag så kommer man få version 4445.

Kollade igenom den nya klienten och nu är jag faktiskt riktigt nöjd. Den startade fort, inga
problem med brandvägg ect, de har äntligen delat upp FREE och PREMIUM på alla menyer utan
genre och det kan jag förstå.

Nu hoppas jag bara på mer och bättre gratis filmer. I mina ögon skall voddler inte vara ytterligare
ett hyrställe, utan ett ställe med gratis film som inte är från förra seklet. Alternativt måste de
komma igång med sina abb. Låt oss gissa att man skall betala 99kr/mån och då får tillgång till
obegränsat med film samt att de får in en stadig ström med nya bra filmer så kommer 99% köpa detta.
Sedan finns det alltid 1% som tycker 99/mån är för dyrt och håller sig till Free och klagar på kassa filmer.
Back to top Go down
Arne Linder
Moderator
Arne Linder


Posts : 122
Points : 149
Reputation : 2
Join date : 2009-10-23
Location : Uppsala

Uppdatering efter uppdatering Empty
PostSubject: Re: Uppdatering efter uppdatering   Uppdatering efter uppdatering EmptySat Feb 20, 2010 8:54 am

Det har varit väldigt litet svallvågor här på forumet efter de senaste uppdateringarna. Kan det vara så att Voddler har blivit stabilare - jag tycker nog problemen minskat betydligt, men jag ser ju bara en användare på en dator - eller har folk tröttnat? Jag var inne och studsade på Voddler GetSatisfaction forum, men det är svårt att få nåt grepp på det forumet, så jag undrar verkligen om Voddlers tekniker känner att de får någon feedback på hur det fungerar i änden på bredbandsnäten. Själv tycker jag att utbudet, interfacet och prissättningen väcker fler funderingar än överföringstekniken idag.
Back to top Go down
Sponsored content





Uppdatering efter uppdatering Empty
PostSubject: Re: Uppdatering efter uppdatering   Uppdatering efter uppdatering Empty

Back to top Go down
 
Uppdatering efter uppdatering
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Vilket Antivirus och Operativsystem kör du fungerande Voddler på? (Justerad rubrik /mod)
» Ett par tips för dom som har problem med att spela upp filmer (buffering eller ingen film efter reklam)
» Byta namn på tråden Mycket möjligt en lösning på "utebliven film efter reklam" ?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FreeVoddler :: General :: Voddler-
Jump to: