FreeVoddler
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
FreeVoddler

A forum for discussing VODDLER (www.voddler.com) since the forum on voddler.com is inferior.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Byta namn på tråden Mycket möjligt en lösning på "utebliven film efter reklam" ?

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Arne Linder
Moderator
Arne Linder


Posts : 122
Points : 149
Reputation : 2
Join date : 2009-10-23
Location : Uppsala

Byta namn på tråden Mycket möjligt en lösning på "utebliven film efter reklam" ? Empty
PostSubject: Byta namn på tråden Mycket möjligt en lösning på "utebliven film efter reklam" ?   Byta namn på tråden Mycket möjligt en lösning på "utebliven film efter reklam" ? EmptyThu Nov 12, 2009 2:07 pm

Den här tråden handlar numera om vilka virusprogram som inte stör Voddler, inkl miljöfaktorer som operativsystem. Det kommer nog in fler uppgifter om användarna kan se vad man använder tråden till.
Back to top Go down
Admin
Admin



Posts : 37
Points : 54
Reputation : 3
Join date : 2009-10-23

Byta namn på tråden Mycket möjligt en lösning på "utebliven film efter reklam" ? Empty
PostSubject: Re: Byta namn på tråden Mycket möjligt en lösning på "utebliven film efter reklam" ?   Byta namn på tråden Mycket möjligt en lösning på "utebliven film efter reklam" ? EmptyThu Nov 12, 2009 2:10 pm

Javisst... jag är lite trött huvudet nu, vad vill du att namnet ska vara istället?
Back to top Go down
http://freevoddler.forumsr.net
Jerry

Jerry


Posts : 100
Points : 120
Reputation : 2
Join date : 2009-11-07
Age : 43
Location : Sverige

Byta namn på tråden Mycket möjligt en lösning på "utebliven film efter reklam" ? Empty
PostSubject: Re: Byta namn på tråden Mycket möjligt en lösning på "utebliven film efter reklam" ?   Byta namn på tråden Mycket möjligt en lösning på "utebliven film efter reklam" ? EmptyThu Nov 12, 2009 5:00 pm

Låt mig som trådskapare föreslå

"Vilket Antivirus och Operativsystem kör du fungerande Voddler på?"
Back to top Go down
Arne Linder
Moderator
Arne Linder


Posts : 122
Points : 149
Reputation : 2
Join date : 2009-10-23
Location : Uppsala

Byta namn på tråden Mycket möjligt en lösning på "utebliven film efter reklam" ? Empty
PostSubject: Re: Byta namn på tråden Mycket möjligt en lösning på "utebliven film efter reklam" ?   Byta namn på tråden Mycket möjligt en lösning på "utebliven film efter reklam" ? EmptyThu Nov 12, 2009 5:07 pm

Just så. Och det vi vet hittills verkar vara:
Jerry:
Har du Nod32 antivirus installerat så prova att avinstallera (Notera, jag hade provat att inaktivera det, men resultatlöst) det alternativt ominstallera det så kan det hända att även du får igång filmerna. Jag vet inte om det kan vara så att Nod32 och Voddler inte går ihop efter klientuppdateringen i Oktober. Men för mig har det fungerat utmärkt att byta till F-secure.
garton:
Jag har kört Vista (vet ej vilken service pack) med ClamWin antivirus, och det har oftast funkat mycket bra
Arne Linder:
Vista (kanske inte så smart) och Norton 360-antivirus verkar fungera
tessan:
Jag har VISTA sp2 och säkerhetsprogram jag använder är NORMAN, på den bärbara. På den stationära är det XP sp3 oxå den med NORMAN. Brosan kör med norman och xp och hans fungerar
duckland:
Tänkte bara säga att Avast fungerar prima i alla lägen. =)
Back to top Go down
Sponsored content





Byta namn på tråden Mycket möjligt en lösning på "utebliven film efter reklam" ? Empty
PostSubject: Re: Byta namn på tråden Mycket möjligt en lösning på "utebliven film efter reklam" ?   Byta namn på tråden Mycket möjligt en lösning på "utebliven film efter reklam" ? Empty

Back to top Go down
 
Byta namn på tråden Mycket möjligt en lösning på "utebliven film efter reklam" ?
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Ett par tips för dom som har problem med att spela upp filmer (buffering eller ingen film efter reklam)
» Nu kommer tjänsten "5 kr per film"
» Byta startvy i klienten?
» Svart ruta vid start av film på voddler
» Lösning för problem med OpenGL?!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FreeVoddler :: General :: FreeVoddler Meta-
Jump to: