FreeVoddler
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
FreeVoddler

A forum for discussing VODDLER (www.voddler.com) since the forum on voddler.com is inferior.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Lösning för problem med OpenGL?!

Go down 
AuthorMessage
Snowbrigade




Posts : 1
Points : 3
Reputation : 0
Join date : 2010-01-25

Lösning för problem med OpenGL?! Empty
PostSubject: Lösning för problem med OpenGL?!   Lösning för problem med OpenGL?! EmptyMon Jan 25, 2010 3:48 pm

Hej.
När jag startar Voddler får jag upp meddelandet "MS Default OpenGL drivers detected. Please get OpenGL drivers from your video card vendor". Jag vet verkligen inte varför eftersom jag senast i förra veckan kunde kolla på filmer på Voddler. Jag har Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family kort i Laptopen (införskaffad i oktober i fjol) så jag fattar verkligen ingenting. Jag har gjort testkörningen på Voddler och jag har försökt att uppdatera bildskärmskortet och det säger att jag har den senaste uppdateringen. Jag tycker att det är märkligt just eftersom jag har sett på Voddler i förra veckan utan några problem!

Mycket irriterande att inte kunna ligga i sängen o kolla på film. Smile

Någon här på forumet som har någon förklaring (och kanske t.o.m en lösning) på mitt problem?
Back to top Go down
 
Lösning för problem med OpenGL?!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» OpenGL-problem
» Får inte igång Voddler MS default OpenGL drivers detected. Please get OpenGL drivers fron your video card vendor
» Svart ruta vid start av film på voddler
» Svart skärm - OpenGL problemas
» FAQ samt kända problem

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FreeVoddler :: General :: Voddler-
Jump to: