FreeVoddler
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
FreeVoddler

A forum for discussing VODDLER (www.voddler.com) since the forum on voddler.com is inferior.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Voddlers nya forum

Go down 
3 posters
AuthorMessage
greenlight




Posts : 4
Points : 8
Reputation : 0
Join date : 2009-11-19

Voddlers nya forum Empty
PostSubject: Voddlers nya forum   Voddlers nya forum EmptyThu Dec 03, 2009 12:30 pm

Idag 2009-12-03 öppnade Voddler sitt nya forum officiellt http://getsatisfaction.com/voddler

Jag tycker att det liknar ett skämt. Vad tycker ni?
Back to top Go down
Kramash




Posts : 24
Points : 42
Reputation : 0
Join date : 2009-10-28

Voddlers nya forum Empty
PostSubject: Re: Voddlers nya forum   Voddlers nya forum EmptyThu Dec 03, 2009 2:48 pm

Jag håller med, de har haft nere forumet i 2-4 veckor och så länkar de till en annan hemsida som är helt kass. Hoppas verkligen som du säger att det var ett skämt.
Back to top Go down
Arne Linder
Moderator
Arne Linder


Posts : 122
Points : 149
Reputation : 2
Join date : 2009-10-23
Location : Uppsala

Voddlers nya forum Empty
PostSubject: Re: Voddlers nya forum   Voddlers nya forum EmptyThu Dec 03, 2009 4:57 pm

Forumet är inte nytt, det nya är att Voddler bestämt att det ersätter det gamla. Enligt text längst ned startades det för två månader sedan. Det är kul att Voddler vill komma ut och möta användarna. De verkar känna sig tryggare på den där typen av forum, som står nånstans mellan företaget och allmänheten och där det finns en sorts uppförandekod som kanske ger dem mer känsla av kontroll (jag har inte läst reglerna). Det som bekymrar mig är hur liten del av användargruppen som nås av någondera forumet. Om Voddler släppt in 100.000 pers borde långt fler än 5378 ha velat besöka vår FAQ om de vetat om oss, och antalet som fått svar på sina frågor via Voddlers numera officiella forum räcker inte heller så långt. En väldigt stor andel av användarna har kommit in under en period då det varit svårt att hitta information.
Back to top Go down
Sponsored content





Voddlers nya forum Empty
PostSubject: Re: Voddlers nya forum   Voddlers nya forum Empty

Back to top Go down
 
Voddlers nya forum
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» This forum is dead.
» Nytt forum på voddler.com?
» Detta forum suger
» Saknar vi en hänvisning till Free Voddler Forum - or not?
» Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FreeVoddler :: General :: Voddler-
Jump to: