FreeVoddler
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
FreeVoddler

A forum for discussing VODDLER (www.voddler.com) since the forum on voddler.com is inferior.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum?

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Arne Linder
Moderator
Arne Linder


Posts : 122
Points : 149
Reputation : 2
Join date : 2009-10-23
Location : Uppsala

Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum? Empty
PostSubject: Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum?   Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum? EmptySat Jan 30, 2010 8:17 am

Är det fler än jag som drabbats av att ledtexterna i skalet gått över till kroatiska? Hur rättar man till det? Det går ju visserligen bra att läsa meddelandena och svara på dem, men jag hade lust att banna den nya deltagaren som skriver engelska meddelanden med reklam för skor och väskor och det blev för svårt.
Back to top Go down
Kramash




Posts : 24
Points : 42
Reputation : 0
Join date : 2009-10-28

Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum? Empty
PostSubject: Re: Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum?   Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum? EmptySat Jan 30, 2010 10:55 am

Sad Har oxå detta problem
Back to top Go down
Admin
Admin



Posts : 37
Points : 54
Reputation : 3
Join date : 2009-10-23

Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum? Empty
PostSubject: Re: Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum?   Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum? EmptySat Jan 30, 2010 2:37 pm

Jag kollar på det.
Back to top Go down
http://freevoddler.forumsr.net
Admin
Admin



Posts : 37
Points : 54
Reputation : 3
Join date : 2009-10-23

Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum? Empty
PostSubject: Re: Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum?   Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum? EmptySat Jan 30, 2010 2:57 pm

Jag vet inte vad som hänt, men alla användare har fått kroatiska (eller vad det nu är) inställt i sin personliga profil. Man måste ändra tillbaka själv.

Gör så här:

Gå in på din profil (länkarna högst upp, precis under texten "A forum for discussing VODDLER (www.voddler.com)...". Det är länk nummer 7 räknat från vänster.

Klicka sedan på "preferences", det är länk nummer två räknat från vänster, på raden som börjar med "information".

Gå sedan ner och ändra språk på "board language", det är nummer fem räknat nedifrån.
Back to top Go down
http://freevoddler.forumsr.net
Arne Linder
Moderator
Arne Linder


Posts : 122
Points : 149
Reputation : 2
Join date : 2009-10-23
Location : Uppsala

Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum? Empty
PostSubject: Re: Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum?   Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum? EmptySun Jan 31, 2010 10:37 am

Stort tack Admin!
Jag tror du tog hand om missbrukaren också?
Back to top Go down
Admin
Admin



Posts : 37
Points : 54
Reputation : 3
Join date : 2009-10-23

Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum? Empty
PostSubject: Re: Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum?   Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum? EmptyMon Feb 01, 2010 6:30 am

Arne Linder wrote:
Stort tack Admin!
Jag tror du tog hand om missbrukaren också?

Ja, han är bannad.
Back to top Go down
http://freevoddler.forumsr.net
Sponsored content





Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum? Empty
PostSubject: Re: Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum?   Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum? Empty

Back to top Go down
 
Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum?
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Saknar vi en hänvisning till Free Voddler Forum - or not?
» Koppla Voddler till TV'n
» Skins till Voddler
» Mac: Alternativ till Voddlertray
» Svart skärm och krasch till skrivbord, hjälp?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FreeVoddler :: General :: Voddler-
Jump to: