FreeVoddler
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
FreeVoddler

A forum for discussing VODDLER (www.voddler.com) since the forum on voddler.com is inferior.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Varför har jag så få filmer? Har bara 28 stycken...

Go down 
3 posters
AuthorMessage
kNasad




Posts : 1
Points : 3
Reputation : 0
Join date : 2009-11-18

Varför har jag så få filmer? Har bara 28 stycken... Empty
PostSubject: Varför har jag så få filmer? Har bara 28 stycken...   Varför har jag så få filmer? Har bara 28 stycken... EmptyWed Nov 18, 2009 4:07 pm

vafan Smile
Såhär är det.
Jag har voddler och kollar runt bland filmerna men är det så att det bara finns 28 filmer? för jag har försökt och klura ut hur jag ska byta sida (pilarna på sidan < >) men det kanske bara är så att det finns 28 filmer?
MVH//kNasad^
Back to top Go down
Jerry

Jerry


Posts : 100
Points : 120
Reputation : 2
Join date : 2009-11-07
Age : 43
Location : Sverige

Varför har jag så få filmer? Har bara 28 stycken... Empty
PostSubject: Re: Varför har jag så få filmer? Har bara 28 stycken...   Varför har jag så få filmer? Har bara 28 stycken... EmptyWed Nov 18, 2009 4:20 pm

Finns inga dumma frågor, bara elaka och idiotiska svar.

Så klart finns det mer än 28 filmer, men det är troligen bara 28 nyligen tillagda eller 28 rekommenderade filmer, eftersom det
är här voddler startar. Men om du klickar på pil-tangent "upp" så skall du kunna komma till menyn i toppen på skärmen
nyligen tillagda - rekommenderade - genere - sortering - view
Där väljer du sedan Genere (filmtyp) och då får du en undermeny där kan du välja mellan t.ex. action och horror ect.
När du gör det kommer alla filmer som är t.ex. action att laddas.
Enligt Arne finns det ca 160 filmer i Voddler just nu.
Back to top Go down
duckland
Moderator
duckland


Posts : 55
Points : 65
Reputation : 2
Join date : 2009-10-23
Location : Lkpg

Varför har jag så få filmer? Har bara 28 stycken... Empty
PostSubject: Re: Varför har jag så få filmer? Har bara 28 stycken...   Varför har jag så få filmer? Har bara 28 stycken... EmptyWed Nov 18, 2009 10:36 pm

Ingen fråga är för dum. Och en del smarta och dumma frågor har hamnat i FAQ:en. Ta dig en titt =)

http://freevoddler.forumsr.net/voddler-f1/faq-samt-kanda-problem-t2.htm?sid=e28cbc432af2aadb10a499862c3fed85#flerfilmer
Back to top Go down
Sponsored content





Varför har jag så få filmer? Har bara 28 stycken... Empty
PostSubject: Re: Varför har jag så få filmer? Har bara 28 stycken...   Varför har jag så få filmer? Har bara 28 stycken... Empty

Back to top Go down
 
Varför har jag så få filmer? Har bara 28 stycken...
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Bara jag som har problem (kan spela reklam men inga filmer /mod)?
» Varför behöver jag voddler när http://hdmt.net/ finns?
» Koppla Voddler till TV'n
» Vilka filmer rekomenderar du?
» Filmlistan - alla filmer

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FreeVoddler :: General :: Voddler-
Jump to: