FreeVoddler
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
FreeVoddler

A forum for discussing VODDLER (www.voddler.com) since the forum on voddler.com is inferior.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Voddler lanseras imorgon (28/10)

Go down 
5 posters
AuthorMessage
tomasn

tomasn


Posts : 22
Points : 30
Reputation : 2
Join date : 2009-10-24

Voddler lanseras imorgon (28/10) Empty
PostSubject: Voddler lanseras imorgon (28/10)   Voddler lanseras imorgon (28/10) EmptyTue Oct 27, 2009 7:12 pm

Enligt TV4 kommer Voddler att lanseras imorgon och avtal flera stora filmbolag skall nu tydligen vara i hamn och utbudet av filmer kommer enligt Voddler att öka rejält.

http://nyhetskanalen.se/1.1297105/2009/10/27/premiar_for_gratis_film_fran_voddler

Ärligt talat känns det på tok för tidigt för Voddler att gå ut med en publik release nu. Jag tycker att produkten i bästa fall håller beta-kvalitet och skulle må bra av några månaders testning till.

Jag undrar om det är fyran som fattat lite fel här (eller Voddler som avsiktligt vilselett dem) och att det som sker imorgon är att Voddler drar igång en annonskampanj men att "Svensson" i själva verket inte kommer att kunna ansluta sig förrän om ett par månader.
Back to top Go down
garton
Moderator



Posts : 124
Points : 157
Reputation : 7
Join date : 2009-10-23

Voddler lanseras imorgon (28/10) Empty
PostSubject: Re: Voddler lanseras imorgon (28/10)   Voddler lanseras imorgon (28/10) EmptyTue Oct 27, 2009 7:20 pm

Jisses, ja.

Du måste vara rätt ute. Antingen har voddler ett sanslöst ess i rockärmen, eller så är det här ett marknadsföringstrick.

För i nuvarande tillstånd kommer de att få fruktansvärt mycket dålig publicitet om de går live.
Back to top Go down
crummond




Posts : 1
Points : 1
Reputation : 0
Join date : 2009-10-27

Voddler lanseras imorgon (28/10) Empty
PostSubject: Re: Voddler lanseras imorgon (28/10)   Voddler lanseras imorgon (28/10) EmptyTue Oct 27, 2009 10:38 pm

Back to top Go down
2infinity




Posts : 1
Points : 1
Reputation : 0
Join date : 2009-10-28

Voddler lanseras imorgon (28/10) Empty
PostSubject: Re: Voddler lanseras imorgon (28/10)   Voddler lanseras imorgon (28/10) EmptyWed Oct 28, 2009 10:56 am

De borde absolut ha väntat. Det kommer bli dålig publicitet om de ska släppa det medans det fortfarande krånglar så mycket och många inte ens kan se klart en enda film :/
Back to top Go down
Cactus




Posts : 13
Points : 13
Reputation : 0
Join date : 2009-10-28

Voddler lanseras imorgon (28/10) Empty
PostSubject: Re: Voddler lanseras imorgon (28/10)   Voddler lanseras imorgon (28/10) EmptyWed Oct 28, 2009 5:53 pm

Det är onekligen många som har krångel med sitt Voddler. Personligen tycker jag det är för tidigt att ge tillgång till så många människor, det kan leda till alltför högljudda klagomål från oerfarna och otåliga användare = Voddlers rykte går neråt. Jag har själv väldigt få problem med mitt användande, och vill väldigt gärna se att Voddler blir en stabil tjänst som överlever, men stressar man ut det i allmänheten (troligen för att dra in mer pengar) och det kraschar totalt så kan det vara oreparabelt.
Back to top Go down
Sponsored content





Voddler lanseras imorgon (28/10) Empty
PostSubject: Re: Voddler lanseras imorgon (28/10)   Voddler lanseras imorgon (28/10) Empty

Back to top Go down
 
Voddler lanseras imorgon (28/10)
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FreeVoddler :: General :: Voddler-
Jump to: