FreeVoddler
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
FreeVoddler

A forum for discussing VODDLER (www.voddler.com) since the forum on voddler.com is inferior.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Betygssättningen konstig?

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Kramash




Posts : 24
Points : 42
Reputation : 0
Join date : 2009-10-28

Betygssättningen konstig? Empty
PostSubject: Betygssättningen konstig?   Betygssättningen konstig? EmptySat Mar 13, 2010 9:22 pm

Om man går in på den vanliga klienten(alltså inte web-player) så har varenda film betyget ett, i alla fall för mig. Är det så för alla?
Back to top Go down
garton
Moderator



Posts : 124
Points : 157
Reputation : 7
Join date : 2009-10-23

Betygssättningen konstig? Empty
PostSubject: Re: Betygssättningen konstig?   Betygssättningen konstig? EmptySun Mar 14, 2010 8:37 pm

Va? Funkar den gamla klienten fortfarande? Man kan ju inte ladda ner den längre.
Back to top Go down
Jerry

Jerry


Posts : 100
Points : 120
Reputation : 2
Join date : 2009-11-07
Age : 43
Location : Sverige

Betygssättningen konstig? Empty
PostSubject: Re: Betygssättningen konstig?   Betygssättningen konstig? EmptyMon Mar 15, 2010 6:43 am

Den går att starta i alla fall, hinner inte med att kolla igenom reklam för att testa just nu,
jag tror inte de spärrat den utan bara nya nerladdningar av den. Men varför togs den bort?
För webb-versionen fungerar ju inte för mig så det var väl dumt Rolling Eyes
Back to top Go down
garton
Moderator



Posts : 124
Points : 157
Reputation : 7
Join date : 2009-10-23

Betygssättningen konstig? Empty
PostSubject: Re: Betygssättningen konstig?   Betygssättningen konstig? EmptyMon Mar 15, 2010 6:57 am

Den nya klienten funkar uselt för mig med. Kan du lägga upp installationsfilen för den gamla klienten någonstans? Det kanske är fler som vill ha den.
Back to top Go down
Jerry

Jerry


Posts : 100
Points : 120
Reputation : 2
Join date : 2009-11-07
Age : 43
Location : Sverige

Betygssättningen konstig? Empty
PostSubject: Re: Betygssättningen konstig?   Betygssättningen konstig? EmptyMon Mar 15, 2010 11:59 am

Nepp, den är min! bara min! My precious!!! Twisted Evil

Visst, är på jobbet nu, men kan lägga upp den på ftp när jag kommer hem.
Notera dock att det är inte senaste versionen utan den första som kom 5 mars.
Och det verkar som att om man inte loggar in på webben och försöker köra en film
där så får man inte frågan om nya versionen heller.

Jag garanterar dock inte att den fungerar korrekt. Förr har det ju varit så att man
fått igång det med gamla versioner, men att man inte kunnat få fram alla filmerna
pga gammal version. Men detta får ni funta runt i själva.
Jag har testat så långt att jag kunnat starta, se filmer och få igång filmer.
Vilket är mer än jag får med webb-versionen. Testade dock att start webb-versionen nu
på jobbet och då ville den uppdatera min version direkt. Körde på och insåg vad ni menar.
Nu startar ikonen direkt på webbklienten, har dock inte provat hur det fungerar hemma.
Kanske borde göra det.

Tyvärr verkar inte BBB hemsideutrymme stödja så stora filer, så det blir ingen fil innan jag
hittat något annat ställe att lägga den på. Kanske någon annan laddade hem och sparade den
gamla versionen?
Back to top Go down
Sponsored content





Betygssättningen konstig? Empty
PostSubject: Re: Betygssättningen konstig?   Betygssättningen konstig? Empty

Back to top Go down
 
Betygssättningen konstig?
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Bilden helt konstig!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FreeVoddler :: General :: Voddler-
Jump to: