FreeVoddler
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
FreeVoddler

A forum for discussing VODDLER (www.voddler.com) since the forum on voddler.com is inferior.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Brandväggs- och routertråd

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Arne Linder
Moderator
Arne Linder


Posts : 122
Points : 149
Reputation : 2
Join date : 2009-10-23
Location : Uppsala

Brandväggs- och routertråd Empty
PostSubject: Brandväggs- och routertråd   Brandväggs- och routertråd EmptyTue Dec 01, 2009 9:35 pm

Det blev mycket och bra diskussion om brandväggar och routers på tråden om Ny klient 20 nov - nygamla problem. Rubriken börjar kännas inaktuell nu när det finns en nyare klient, men det känns som om vi inte är färdiga med den typen av problem. Ska vi byta namn eller flytta över diskussionen till en ny tråd?
Back to top Go down
garton
Moderator



Posts : 124
Points : 157
Reputation : 7
Join date : 2009-10-23

Brandväggs- och routertråd Empty
PostSubject: Re: Brandväggs- och routertråd   Brandväggs- och routertråd EmptyWed Dec 02, 2009 10:14 am

Det är väl en bra idé att bryta ut diskussionen om brandväggar och routers. Kan du göra det?
Back to top Go down
Arne Linder
Moderator
Arne Linder


Posts : 122
Points : 149
Reputation : 2
Join date : 2009-10-23
Location : Uppsala

Brandväggs- och routertråd Empty
PostSubject: Re: Brandväggs- och routertråd   Brandväggs- och routertråd EmptyWed Dec 02, 2009 8:36 pm

Fixat efter förmåga Very Happy
Back to top Go down
garton
Moderator



Posts : 124
Points : 157
Reputation : 7
Join date : 2009-10-23

Brandväggs- och routertråd Empty
PostSubject: Re: Brandväggs- och routertråd   Brandväggs- och routertråd EmptyWed Dec 02, 2009 8:45 pm

Helt perfekt. Att du tog dig tid att sammanfatta tråden är oerhört värdefullt.
Back to top Go down
Arne Linder
Moderator
Arne Linder


Posts : 122
Points : 149
Reputation : 2
Join date : 2009-10-23
Location : Uppsala

Brandväggs- och routertråd Empty
PostSubject: Re: Brandväggs- och routertråd   Brandväggs- och routertråd EmptySun Dec 06, 2009 1:10 pm

Jerry hänvisade till Router-tråden som Sticky i en annan tråd. Det är den inte alls, i själva verket sjunker den som en sten i listan eftersom det inte kommer in några inlägg. Jag hade funderat på att ändra den till Sticky, men hittade inget om hur man gör det. Om det inte kommer så mycket fler inlägg skulle den kanske arbetas in i FAQ istället???
Back to top Go down
garton
Moderator



Posts : 124
Points : 157
Reputation : 7
Join date : 2009-10-23

Brandväggs- och routertråd Empty
PostSubject: Re: Brandväggs- och routertråd   Brandväggs- och routertråd EmptySun Dec 06, 2009 2:03 pm

Arne Linder wrote:
Jerry hänvisade till Router-tråden som Sticky i en annan tråd. Det är den inte alls, i själva verket sjunker den som en sten i listan eftersom det inte kommer in några inlägg. Jag hade funderat på att ändra den till Sticky, men hittade inget om hur man gör det. Om det inte kommer så mycket fler inlägg skulle den kanske arbetas in i FAQ istället???

Man klickar "edit" på första inlägget i tråden, och under textinmatningsrutan kan man välja att den ska vara sticky. Jag har gjort det nu.
Back to top Go down
Arne Linder
Moderator
Arne Linder


Posts : 122
Points : 149
Reputation : 2
Join date : 2009-10-23
Location : Uppsala

Brandväggs- och routertråd Empty
PostSubject: Re: Brandväggs- och routertråd   Brandväggs- och routertråd EmptySun Dec 06, 2009 2:12 pm

Tack garton! Då vet jag hur man gör när det kan bli aktuellt igen.
Back to top Go down
Jerry

Jerry


Posts : 100
Points : 120
Reputation : 2
Join date : 2009-11-07
Age : 43
Location : Sverige

Brandväggs- och routertråd Empty
PostSubject: Re: Brandväggs- och routertråd   Brandväggs- och routertråd EmptySun Dec 06, 2009 5:04 pm

Ja, jag hänvisade till den som en sticky då jag antog att den borde vara det med tanke på utformning och
relevans. Men dåså, nu är den även det. Bra.
Back to top Go down
Sponsored content





Brandväggs- och routertråd Empty
PostSubject: Re: Brandväggs- och routertråd   Brandväggs- och routertråd Empty

Back to top Go down
 
Brandväggs- och routertråd
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Brandväggs- och routertråd

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FreeVoddler :: General :: FreeVoddler Meta-
Jump to: