FreeVoddler
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
FreeVoddler

A forum for discussing VODDLER (www.voddler.com) since the forum on voddler.com is inferior.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Filmlistan - alla filmer

Go down 
+3
Cactus
duckland
arkivarien
7 posters
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
arkivarien




Posts : 3
Points : 10
Reputation : 3
Join date : 2009-11-11

Filmlistan - alla filmer Empty
PostSubject: Filmlistan - alla filmer   Filmlistan - alla filmer EmptyWed Nov 11, 2009 8:58 pm

(Den här listan finns på http://freevoddler.wikidot.com/ där vi hjälps åt att hålla den uppdaterad. /Mod)

Friskrivning: Jag har ingen anknytning till Voddler. Listan kan innehålla stavfel och freudianska felskrivningar. I värsta fall saknas det filmer. Jag har försökt vara så noggrann som möjligt och jag välkomnar alla ändringsförslag - en idé är att låta forumanvändarna editera detta inlägg.

Jag kommer inte att hålla listan uppdaterad. Wink



Voddler
Alla filmer 2009-11-11
Titel Genre 1 Genre 2 Genre 3 Genre 4 Genre 5
100 Girls Comedy Romance
100 Women Comedy Romance
16 Blocks Action Crime Drama Thriller
88 Minutes Drama Thriller
A Better Tomorrow Action Drama Thriller
A Bittersweet Life Action Drama
A Night Before Christmas Animation Family
A Prairie Home Companion Comedy
Adrift Drama Thriller
Agents Secrets Action Thriller
Alatriste Action Adventure
Alice in Wonderland Animation Family
All Babes Want to Kill Me Comedy
Alpha Dog Crime Drama
American Gigolo Romance
American Soldiers Action Drama
Antikiller Action Crime
Apocalyptico Action Adventure Drama
Around the World in 80 days Animation Family
Battle Royale Action Thriller
Beatles: The Journey Documentary Music
Beer League Comedy
Black Widow Drama
Bob Marley - Spiritual Journey Documentary Music
Bratz: The Movie Comedy Family
Bridge to Terabithia Adventure Comedy Drama Family Fantasy
Bullet Proof Action
Bulletproof Monk Adventure
Casper's Haunted Christmas Animation Family
Che Part 1: The Argentine Drama War
Che Part 2: Guerilla Drama War
Chestnut: Hero of Central Park Family
Chinatown Crime Drama Mystery
Chocolat Drama Romance
Cinderella Animation
Come Early Morning Drama Romance
Crash Drama Thriller
Crazy in Love Comedy Drama
Curly: The Littlest Puppy Animation
Day of the Dead (1985) Horror Thriller
Day of the Dead (2008) Horror Thriller
Death at a Funeral Comedy Drama
Detention Action Drama
Disaster Comedy
Double Jeopardy Mystery Thriller
Edison Action Drama Thriller
Emma Comedy Drama Romance
Fahrenheit 9/11 Documentary
Feast of Love Drama Romance
Feed Crime Thriller
G.I. Jane Action Drama War
Good Will Hunting Drama
Gosford Park Crime Drama
Guardian Action Crime Mystery Thriller
Hard Candy Drama Thriller
Heavy Petting Comedy
Hero Wanted Action Drama Thriller
Highlander III Action Fantasy
Horror in the Attic Horror Thriller
I Know Who Killed Me Horror
I See You.Com Comedy
I Want Candy Comedy
Immortel Action Drama Sci Fi
Initial D Action Drama Thriller
Inkasso Action Comedy Romance
It's a Boy Girl Thing Comedy Romance
Jin-Roh Animation
Johnny Cash: The Man in Black - His Early Years (2005) (TV) Documentary Music
Johnny Mnemonic Action Thriller
King of California Adventure Comedy
Know Who Killed Me Mystery Thriller
Kyrkogårdsön Adventure Drama
Lennon & Harrison: Guitars Gently Weep Documentary Music
Lillebror på tjuvjakt Comedy Family Mystery
Lord of War Action Drama
Lucky Number Slevin Crime Thriller
Mercenary for Justice Drama Action Thriller
Midsummer dream Animation
Mulholland Falls Drama Thriller
My Best Friend's Girl Comedy
Mörkt blå nästan svart Drama
Never Die Alone Action Drama Thriller
Never Talk to Strangers Thriller
Operation Stormbreaker Action Adventure Family
Oskuld Drama
Perfect Creature Action Drama Fantasy Horror
Presley & Cash - The Road Show Music Documentary
Primer Sci Fi Thriller
Project Viper Horror Sci Fi
Raise Your Voice Family Music
Rat Race Adventure
Rosemary's Baby Drama Horror
Rumble in the Bronx Action Thriller
Saw Crime Horror
Saw II Horror Thriller
Saw III Crime Horror
Saw IV Horror
Schoolday of the Dead Thriller
Scratch Documentary Music
Sex Pistols: Agents of Anarcy Documentary Music
Shadow of Fear Thriller
She's the Man Comedy Romance
Shooting Dogs Drama
Sky Captain and the World of Tomorrow Action Adventure Thriller
Space Chimps Adventure Animation Family
State Property Action Drama
Submerged Action
Suicide, the Comedy Comedy
Supercross Action Drama
Sweet Little Devils Comedy
Sökarna Återkomsten Crime Drama
The 3 Wise Men Adventure Animation Family
The Big White Comedy Crime Drama
The Book of Revelation Mystery Thriller
The Chumscrubber Comedy Drama
The Clan of the Cave Bear Adventure Drama Fantasy
The Crow Action Fantasy Thriller
The Cutter Action Drama Thriller
The Deaths of Ian Stone Horror Thriller
The Eye Horror
The Great Challenge Action Adventure
The Inquiry Adventure Drama
The Invincible Iron Man Animation
The Italian Job Action Adventure
The Matador Comedy Drama Thriller
The Mistress of Spices Drama Mystery Romance
The Ninth Legion Action Drama
The Pallbearer Comedy
The Promise Action Drama Fantasy
The Protector Action Drama Thriller
The Reef Animation Family
The Three Burials of Melquiades Estrada Adventure Drama Western
The Wedding Dates Comedy Romance
The Whole Nine Yards Comedy Crime
The Wicker Man Drama Horror Thriller
The Yes Men Documentary
The Zodiac Drama Horror Thriller
Thunderbolt Action
Timber Falls Horror Thriller
Treasure Island Animation
Tristan & Isolde Action Adventure Drama
Two Bits Drama
Valiant Adventure Animation Family
We Are the Champions Comedy
Wolf Creek Adventure Horror Thriller
You Kill Me Comedy Romance Thriller
Zombies! Zombies! Zombies! Horror
Back to top Go down
duckland
Moderator
duckland


Posts : 55
Points : 65
Reputation : 2
Join date : 2009-10-23
Location : Lkpg

Filmlistan - alla filmer Empty
PostSubject: Re: Filmlistan - alla filmer   Filmlistan - alla filmer EmptyThu Nov 12, 2009 9:22 am

Trevligt. =)
Någon som har ett bra förslag på hur man kan hålla den uppdaterad och få den användarbaserad?
Back to top Go down
Cactus




Posts : 13
Points : 13
Reputation : 0
Join date : 2009-10-28

Filmlistan - alla filmer Empty
PostSubject: Re: Filmlistan - alla filmer   Filmlistan - alla filmer EmptyThu Nov 12, 2009 9:58 am

Bra idé. Om nu bara Voddler själva kunde ge oss detta direkt i klienten...

Tips: Länka till IMDb, kanske till *host* recensioner här och där

Efter vad jag förstår ska man i framtiden kunna länka direkt till en film i Voddler, på samma sätt som med Spotify. Då vore det ju toppen med länkarna i denna lista.
Back to top Go down
Arne Linder
Moderator
Arne Linder


Posts : 122
Points : 149
Reputation : 2
Join date : 2009-10-23
Location : Uppsala

Filmlistan - alla filmer Empty
PostSubject: Re: Filmlistan - alla filmer   Filmlistan - alla filmer EmptyFri Nov 13, 2009 11:22 am

Ett tag till skulle kanske användarna kunna hålla en lista uppdaterad, om Forumet har en funktion för en lista som kan editeras av alla. Sen måste Voddler nån gång spränga gränsen där det blir så många filmer att vi inte orkar hålla reda på dem. Jag tror mer på en ALLA-lista (med genre tillagt som den här), genre-listan i den andra tråden är jätteambitiös men man blir litet trött på att bläddra igenom genrelistor när man letar film på själva Voddler. Och håller man igång två parallella listor ökar risken att smyga in fel.
Back to top Go down
Admin
Admin



Posts : 37
Points : 54
Reputation : 3
Join date : 2009-10-23

Filmlistan - alla filmer Empty
PostSubject: Re: Filmlistan - alla filmer   Filmlistan - alla filmer EmptyFri Nov 13, 2009 1:48 pm

Det är svårt att ordna något där vem som helst kan uppdatera informationen här på forumet. Det lämpar sig bättre med en wiki för det.

Jag har slängt upp ett provskott här:

http://freevoddler.wikidot.com/

Det finns inget content ännu, men dessa filmlistor skulle man kunna lägga upp där. Om någon har tid, ork och lust.

Let's see if it flies...

/Admin
Back to top Go down
http://freevoddler.forumsr.net
Arne Linder
Moderator
Arne Linder


Posts : 122
Points : 149
Reputation : 2
Join date : 2009-10-23
Location : Uppsala

Filmlistan - alla filmer Empty
PostSubject: Re: Filmlistan - alla filmer   Filmlistan - alla filmer EmptyFri Nov 13, 2009 3:20 pm

Jag startade en sida och lyfte över listan, men det var svårare än jag trodde att få nån fason på lay-outen. Gott om möjligheter till förbättring Smile
Back to top Go down
Cactus




Posts : 13
Points : 13
Reputation : 0
Join date : 2009-10-28

Filmlistan - alla filmer Empty
PostSubject: Re: Filmlistan - alla filmer   Filmlistan - alla filmer EmptyFri Nov 13, 2009 8:26 pm

Försöker desperat registrera mig på wikin men får bara "Could not send the email - please try again later"....
Back to top Go down
Admin
Admin



Posts : 37
Points : 54
Reputation : 3
Join date : 2009-10-23

Filmlistan - alla filmer Empty
PostSubject: Re: Filmlistan - alla filmer   Filmlistan - alla filmer EmptyFri Nov 13, 2009 10:53 pm

Cactus wrote:
Försöker desperat registrera mig på wikin men får bara "Could not send the email - please try again later"....

Funkar det fortfarande inte?
Back to top Go down
http://freevoddler.forumsr.net
Arne Linder
Moderator
Arne Linder


Posts : 122
Points : 149
Reputation : 2
Join date : 2009-10-23
Location : Uppsala

Filmlistan - alla filmer Empty
PostSubject: Re: Filmlistan - alla filmer   Filmlistan - alla filmer EmptyFri Nov 13, 2009 11:19 pm

Nu är listan läsbar skulle jag säga. Jag hittade filmen Stoned (om Brian Jones) och lade till. Vem hittar nästa film som inte är med? (Eller som försvunnit?)
Back to top Go down
Cactus




Posts : 13
Points : 13
Reputation : 0
Join date : 2009-10-28

Filmlistan - alla filmer Empty
PostSubject: Re: Filmlistan - alla filmer   Filmlistan - alla filmer EmptySat Nov 14, 2009 8:51 am

Admin wrote:
Cactus wrote:
Försöker desperat registrera mig på wikin men får bara "Could not send the email - please try again later"....

Funkar det fortfarande inte?

Det verkade vara för att jag körde med hotmail. När jag skrev in en gmail-adress så funkade det direkt.
Back to top Go down
Cactus




Posts : 13
Points : 13
Reputation : 0
Join date : 2009-10-28

Filmlistan - alla filmer Empty
PostSubject: Re: Filmlistan - alla filmer   Filmlistan - alla filmer EmptySat Nov 14, 2009 9:23 am

Nu har jag piffat med listan lite. Vad tycker ni?
Back to top Go down
Arne Linder
Moderator
Arne Linder


Posts : 122
Points : 149
Reputation : 2
Join date : 2009-10-23
Location : Uppsala

Filmlistan - alla filmer Empty
PostSubject: Re: Filmlistan - alla filmer   Filmlistan - alla filmer EmptySat Nov 14, 2009 10:08 am

Tack för tabell-designen, Cactus! Nu är Wiki-listan helt presentabel. Kolumnerna för att länka till IMDB och ev trailers kan bli bra om folk fyller på med innehåll. Fyll på för filmer som är bra, det är inte så noga med de andra.

Jag hade inte läst Voddlers nyhetsbrev i natt när jag skrev att jag hade hittat Stoned - de hade faktiskt lagt ut en ledtråd. Lade in 8 titlar till som fanns på Newly Added och saknades i listan. Däremot har jag inte kollat om något rensats ut.
Back to top Go down
Admin
Admin



Posts : 37
Points : 54
Reputation : 3
Join date : 2009-10-23

Filmlistan - alla filmer Empty
PostSubject: Re: Filmlistan - alla filmer   Filmlistan - alla filmer EmptySat Nov 14, 2009 2:48 pm

Cactus wrote:
Bra idé. Om nu bara Voddler själva kunde ge oss detta direkt i klienten...

Tips: Länka till IMDb, kanske till *host* recensioner här och där

Efter vad jag förstår ska man i framtiden kunna länka direkt till en film i Voddler, på samma sätt som med Spotify. Då vore det ju toppen med länkarna i denna lista.

Det är helt okej att länka till "Voddlerama", jag har lagt till en kolumn för det.

Det vore dessutom stilfullt om Voddlerama ville länka tillbaka till Freevoddler forum och wiki.
Back to top Go down
http://freevoddler.forumsr.net
Cactus




Posts : 13
Points : 13
Reputation : 0
Join date : 2009-10-28

Filmlistan - alla filmer Empty
PostSubject: Re: Filmlistan - alla filmer   Filmlistan - alla filmer EmptySat Nov 14, 2009 2:59 pm

Admin wrote:
Cactus wrote:
Bra idé. Om nu bara Voddler själva kunde ge oss detta direkt i klienten...

Tips: Länka till IMDb, kanske till *host* recensioner här och där

Efter vad jag förstår ska man i framtiden kunna länka direkt till en film i Voddler, på samma sätt som med Spotify. Då vore det ju toppen med länkarna i denna lista.

Det är helt okej att länka till "Voddlerama", jag har lagt till en kolumn för det.

Det vore dessutom stilfullt om Voddlerama ville länka tillbaka till Freevoddler forum och wiki.

Helt rimligt. Ska fixa det så snart som möjligt.
Back to top Go down
Arne Linder
Moderator
Arne Linder


Posts : 122
Points : 149
Reputation : 2
Join date : 2009-10-23
Location : Uppsala

Filmlistan - alla filmer Empty
PostSubject: Re: Filmlistan - alla filmer   Filmlistan - alla filmer EmptySun Nov 15, 2009 8:26 pm

Cactus har hållit sitt löfte Very Happy , så nu börjar det finnas länkar till IMDb/trailers/Voddlerama i listan på Wikidot. Om det är några filmer du bryr dig om i listan, se till att de får länkar! Ett basalt men snyggt popularitetsmått. De filmer som är kvar utan uppbackning efter nån vecka eller så kanske skulle kategoriseras som RainyDay/HangOver??

Skriver instruktioner på engelska, för Wikin ska vara engelskspråkig:
User notes: editing is easy. Go to the Wikidot site http://freevoddler.wikidot.com/. Follow instructions in How to join this site? in order to create an account. Go to the page with the Index. There is an Edit link at the bottom. You can find instructions on syntax (learn to talk the talk) in a separate link, but the easiest way is to copy an existing entry and simply change the adress by copy-paste from IMDb. Even I can do it. You can preview or just save your changes. And... let's be careful out there!
Back to top Go down
Arne Linder
Moderator
Arne Linder


Posts : 122
Points : 149
Reputation : 2
Join date : 2009-10-23
Location : Uppsala

Filmlistan - alla filmer Empty
PostSubject: Re: Filmlistan - alla filmer   Filmlistan - alla filmer EmptyMon Nov 16, 2009 7:53 pm

Filmer inte bara smygs ut, de smygs in också. Jag ville hålla listan uppdaterad med nykomlingarna och kollade releasen på Voddlers web-sajt. Nio av tio filmer i det senaste släppet gick att hitta via Newly Added, men What Becomes Of The Broken Hearted hade vandrat in i Drama utan att passera nyhetssidan.
Back to top Go down
Arne Linder
Moderator
Arne Linder


Posts : 122
Points : 149
Reputation : 2
Join date : 2009-10-23
Location : Uppsala

Filmlistan - alla filmer Empty
PostSubject: Re: Filmlistan - alla filmer   Filmlistan - alla filmer EmptyTue Nov 17, 2009 8:59 pm

Det är faktiskt så lätt att editera filmlistan att den ligger vidöppen för objudna gäster. Jag har testat att lägga ut en liten vädjan till hackers - att listan är för lätt att hacka och att man bara sabbar för oskyldiga movie freaks, om det nu funkar. Det som gör mig räddare är att någon clown någonstans skulle kunna få för sig att byta in IMDb-länkar mot länkar till porr eller annat skumt. Vi som pillar med listan får hjälpas åt att kolla innehållet med ganska täta mellanrum.
Back to top Go down
garton
Moderator



Posts : 124
Points : 157
Reputation : 7
Join date : 2009-10-23

Filmlistan - alla filmer Empty
PostSubject: Re: Filmlistan - alla filmer   Filmlistan - alla filmer EmptyTue Nov 17, 2009 9:58 pm

Arne Linder wrote:
Det är faktiskt så lätt att editera filmlistan att den ligger vidöppen för objudna gäster. Jag har testat att lägga ut en liten vädjan till hackers - att listan är för lätt att hacka och att man bara sabbar för oskyldiga movie freaks, om det nu funkar. Det som gör mig räddare är att någon clown någonstans skulle kunna få för sig att byta in IMDb-länkar mot länkar till porr eller annat skumt. Vi som pillar med listan får hjälpas åt att kolla innehållet med ganska täta mellanrum.

Ja, det är det som är meningen med en wiki! Smile

Hela wikipedia.com är likadan, och där funkar det.

Man kan lägga in så att man får ett mail om sidan ändras, och på så sätt hålla koll på vandaler. Men märkligt nog brukar det inte vara ett stort problem.
Back to top Go down
Arne Linder
Moderator
Arne Linder


Posts : 122
Points : 149
Reputation : 2
Join date : 2009-10-23
Location : Uppsala

Filmlistan - alla filmer Empty
PostSubject: Re: Filmlistan - alla filmer   Filmlistan - alla filmer EmptyFri Nov 20, 2009 9:34 pm

Voddler har fyllt på och det ser ut som om några filmer återkommit. Nu närmar det sig 200-strecket (194 om jag fick ihop det rätt). Listan på Wikin är uppdaterad. Några av de tillagda filmerna saknar tags med kategori, jag har försökt att samla ihop vilka grupper de hamnat i.
Back to top Go down
tihimasmo




Posts : 7
Points : 9
Reputation : 0
Join date : 2009-11-12

Filmlistan - alla filmer Empty
PostSubject: Re: Filmlistan - alla filmer   Filmlistan - alla filmer EmptySun Nov 22, 2009 3:55 am

Jag är inte någon hejare på att bidra med att skriva inlägg, men jag kommer då och då med glada tillrop och idèer. Såsom denna: kanske man skall göra en liten lista med filmer som har IMDB 6+ eller rentav 7+, så kan en villrådig tittare lätt välja en toppfilm utan att sitta länge och leta.
Back to top Go down
Arne Linder
Moderator
Arne Linder


Posts : 122
Points : 149
Reputation : 2
Join date : 2009-10-23
Location : Uppsala

Filmlistan - alla filmer Empty
PostSubject: Re: Filmlistan - alla filmer   Filmlistan - alla filmer EmptyMon Nov 23, 2009 5:56 pm

Visst skulle det vara kul med en bra tipsfunktion. Ser jag till mig själv så känner jag ändå inte att det skulle vara värt jobbet att hålla en uppdaterad IMDb-ranking på filmerna (man blir ju tvungen att slå upp alla innan man vet vilka som har minst 6 resp 7). Rankingen ändras ju fortlöpande och är den så bra - IMDb säger själva att de mäter intresset och inte hur bra filmen är. Tråden med vilka filmer som enskilda medlemmar rekommenderar har varit tyst en vecka och det är möjligt att de flesta vill ha någon mer "objektiv" rekommendation. Får Voddler litet snurr på sortimentet blir det en annan sak, då kan man gå på officiella topplistor, 1000 filmer du bör se innan du dör och liknande och hoppas att många av dem finns på hyllan. Någon sorts "Om du gillade den här filmen föreslår vi..." kunde vara fräscht, men det är ett jättejobb att koppla ihop en sån matris.
Back to top Go down
Arne Linder
Moderator
Arne Linder


Posts : 122
Points : 149
Reputation : 2
Join date : 2009-10-23
Location : Uppsala

Filmlistan - alla filmer Empty
PostSubject: Re: Filmlistan - alla filmer   Filmlistan - alla filmer EmptyFri Dec 04, 2009 11:22 pm

Listan har uppdaterats -inte bara av mig - med ett antal nytillskott. Vi har inte infört någon markering för betalfilmer ännu. Några filmer har åkt ut: Che del 1 & 2, Let's Kill Bobby Z, My Best Friend's Girl, The Promise, de tre Yoga-filmerna. En film har fått den nya klassningen Classic, men det finns inte någon sådan rubrik ännu. Om vi inte missat något så finns det 318 filmer, oräknat att några finns både i standard och HD.

Det var typ två nya som jag tänkte: den ska jag se, annars magert. Fast det finns säkert några som är bättre än jag tror bland de övriga.
Back to top Go down
Arne Linder
Moderator
Arne Linder


Posts : 122
Points : 149
Reputation : 2
Join date : 2009-10-23
Location : Uppsala

Filmlistan - alla filmer Empty
PostSubject: Re: Filmlistan - alla filmer   Filmlistan - alla filmer EmptySun Dec 20, 2009 11:54 am

Voddler har faktiskt fyllt på i rask takt och passerat 500-strecket. Dagspriserna på betalfilmer ändras fortare än spot-marknaden för icke-förnybara bränslen, så mina kamrater har haft ett styvt jobb med att hålla Wiki-listan ( http://freevoddler.wikidot.com/ ) uppdaterad - att bara ligga några dagar efter är klart godkänt. Cool Själv har jag inte lyckats ta mig in i Voddler med den nya klienten, men jag rekommenderar att ni använder listan så länge det finns folk som orkar hålla den uppdaterad. God Jul santa
Back to top Go down
Arne Linder
Moderator
Arne Linder


Posts : 122
Points : 149
Reputation : 2
Join date : 2009-10-23
Location : Uppsala

Filmlistan - alla filmer Empty
PostSubject: Re: Filmlistan - alla filmer   Filmlistan - alla filmer EmptySun Dec 27, 2009 1:41 pm

Dagsläge:
Filmlistan innehåller 483 filmer varav 44 är betalfilmer (5-37 SEK). I detta ingår 45 TVF-filmer (TV-dokumentärer som är vad man hittills hittar under menyn TV-serier). De flesta betalfilmer finns också under menyn Premium, men tex Con Air finns bara i sin genre-meny. Det verkar som om man strävar efter att lägga betalfilmer först i respektive genre men det lyckas sådär.

Vad jag såg var det bara betalfilmen Pan's labyrinth och en gratisfilm (The promise?) som åkt ut sedan sist.
Back to top Go down
Arne Linder
Moderator
Arne Linder


Posts : 122
Points : 149
Reputation : 2
Join date : 2009-10-23
Location : Uppsala

Filmlistan - alla filmer Empty
PostSubject: Re: Filmlistan - alla filmer   Filmlistan - alla filmer EmptySat Apr 17, 2010 5:39 am

Jag gjorde bedömningen att Voddlers egen sökfunktion är så bra nu att det inte är någon idé att försöka hålla en nästan aktuell lista på en separat site där man inte kan starta filmerna ändå. Därför har jag plockat ned listan från Wiki-sajten. Jag lade upp ett förslag på Wikin att man skulle kunna använda den till IMDb- och Voddlerama-länkar om någon vill ägna sig åt det -- vi har ju sajten kvar för den som känner för något sånt. Jag har sparat den senaste filmlistan inkl IMDb-länkar i en Excelfil, så jag kan lägga tillbaka den om någon vill ha den som startmaterial.

Sajten hade också en Tutorial, men den handlade om problemen med den gamla spelaren så den plockade jag också ned.

Jag tog mig den här rätten eftersom det var länge sedan någon annan gjorde något åt sajten.
Back to top Go down
Sponsored content





Filmlistan - alla filmer Empty
PostSubject: Re: Filmlistan - alla filmer   Filmlistan - alla filmer Empty

Back to top Go down
 
Filmlistan - alla filmer
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Alla filmer under "newly added" funkar?
» Filmlistan - genrelistor
» Koppla Voddler till TV'n
» Vilka filmer rekomenderar du?
» Varför har jag så få filmer? Har bara 28 stycken...

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FreeVoddler :: General :: Voddler-
Jump to: