FreeVoddler
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
FreeVoddler

A forum for discussing VODDLER (www.voddler.com) since the forum on voddler.com is inferior.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Voddler startar ej.

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Motley




Posts : 1
Points : 3
Reputation : 0
Join date : 2009-11-10

Voddler startar ej. Empty
PostSubject: Voddler startar ej.   Voddler startar ej. EmptyTue Nov 10, 2009 5:01 pm

Vet inte om det är fel på mitt windows eller voddler men fick en invite av BBB för voddler reggar mig och laddar ner klienten.

efter jag installerat klienten på datorn dubbel klickar jag på voddler ikonen på skrivbordet och inget händer.
Jag markerar ikonen och trycker på enter inget händer.
Jag kollar egenskaper för voddler och tar "Sök mål" och hittar voddler och dubbel klickar. nått händer får upp en svart ruta som det står voddler i och sen plingar det till så står det "Microsoft Viasual C++ Runtime library" "Runtime Error!" .

är det nått känt fel eller är det nått med min dator? jag har laddat ner senaste visual c++ och instalerat nyaste grafik drivrutiner och directX. och min dator klarar av programet GALANT om man ska följa "Recomenderad" system prestanda.

hittade ingen tråd med detta problemet kanske jag som var för lat att titta ordenkligt men förstår inte hur jag ska kunna lösa problemet.
Back to top Go down
garton
Moderator



Posts : 124
Points : 157
Reputation : 7
Join date : 2009-10-23

Voddler startar ej. Empty
PostSubject: Re: Voddler startar ej.   Voddler startar ej. EmptyTue Nov 10, 2009 7:00 pm

Det enda raka i ditt fall är nog att göra som Voddler själva säger, maila dem. Så här står det på deras hemsida:

"If you want to report bugs or have technical problems with Voddler, please send a mail to support@voddler.com with all the necessary information, a good description of the problem you are experiencing and technical information about your computer and Internet connection."
Back to top Go down
 
Voddler startar ej.
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» startar inte
» Vilket Antivirus och Operativsystem kör du fungerande Voddler på? (Justerad rubrik /mod)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FreeVoddler :: General :: Voddler-
Jump to: