FreeVoddler
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
FreeVoddler

A forum for discussing VODDLER (www.voddler.com) since the forum on voddler.com is inferior.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Var finns logiken i sättet att ta betalt för filmerna

Go down 
2 posters
AuthorMessage
marshall

marshall


Posts : 5
Points : 9
Reputation : 0
Join date : 2009-10-29

Var finns logiken i sättet att ta betalt för filmerna Empty
PostSubject: Var finns logiken i sättet att ta betalt för filmerna   Var finns logiken i sättet att ta betalt för filmerna EmptyMon Jan 04, 2010 6:04 pm

Jag blir något förvirrad när jag bläddrar igenom utbudet och prissättningen. Hur kan man ta betalt för gamla filmer som Spiderman, End of days, Pearl Harbor, Con Air mfl. Filmer som sänds i samtliga kanaler på tv och man har sett de till leda, i och för sig bra filmer, men man orkar inte se de mer. Sedan kan man hitta filmer som är bra och rellativt nya och som är gratis. Hur tänker de? Undrar hur det kommer se ut framöver. Själv är jag besviken på själva upplägget, är det amatörer bakom spakarna? Eller är dom i klorna på filmbolagen? Vad är det som händer? Mina förväntningar på Voddler var betydligt större än vad man uppnått idag.
Back to top Go down
Arne Linder
Moderator
Arne Linder


Posts : 122
Points : 149
Reputation : 2
Join date : 2009-10-23
Location : Uppsala

Var finns logiken i sättet att ta betalt för filmerna Empty
PostSubject: Re: Var finns logiken i sättet att ta betalt för filmerna   Var finns logiken i sättet att ta betalt för filmerna EmptySun Jan 17, 2010 9:17 pm

garton har ett klokt resonemang i sin detta-tror-jag-händer-bakom-kulisserna-tråd nedan.
http://freevoddler.forumsr.net/voddler-f1/detta-tror-jag-hander-bakom-kulisserna-pa-voddler-t91.htm

Det där med prissättning är nog inte så enkelt. Och det skiljer sig nog om man betraktas som en stor eller liten spelare på banan. Men vi är nog många som skulle sätta andra prislappar på filmerna om vi fick bestämma helt fritt.
Back to top Go down
Arne Linder
Moderator
Arne Linder


Posts : 122
Points : 149
Reputation : 2
Join date : 2009-10-23
Location : Uppsala

Var finns logiken i sättet att ta betalt för filmerna Empty
PostSubject: Re: Var finns logiken i sättet att ta betalt för filmerna   Var finns logiken i sättet att ta betalt för filmerna EmptyThu Feb 18, 2010 5:36 pm

Det finns ett moment av lotteri nu också - vissa filmer växlar mellan att vara gratis och att kosta pengar. På sista tiden har man upphöjt ett antal trotjänare till att kosta 19 SEK - kolla igenom listan Most Popular: Premium, så får ni en lång rad överraskningar!
Back to top Go down
Sponsored content





Var finns logiken i sättet att ta betalt för filmerna Empty
PostSubject: Re: Var finns logiken i sättet att ta betalt för filmerna   Var finns logiken i sättet att ta betalt för filmerna Empty

Back to top Go down
 
Var finns logiken i sättet att ta betalt för filmerna
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Byta startvy i klienten?
» Varför behöver jag voddler när http://hdmt.net/ finns?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FreeVoddler :: General :: Voddler-
Jump to: